"Valahol mindenkiben ott szunnyad bizonyos művészi képesség, amely a tehetséges művészeknél felszínre tör, az esetek többségében azonban soha nem nyilvánul meg. Egyeseknél hipnózis hatására, másoknál pedig bármikor és bárhol jöhet egy impulzus. Hogy honnan? Hát ez itt a kérdés" - írja Nemere István. Tovább!

Ha már ihletről szóló cikket linkeltem nemrég, úgy érzem, hogy az a helyes, ha nem késik a következő, ezúttal bárminemű írásra értelmezhető. A Nemere István honlapján olvasható anyaggal még régebben találkoztam, de erősen az emlékezetembe vésődött. Eddig nem találtam még egy olyan anyagot, amely ebből a szempontból vesézné ki a múzsacsókok témakörét. Az alapgondolat - ha eddig rébuszokban beszéltem róla, akkor ezután sem fogom elmondani a lényegét - eddigi tapasztalataim szerint messzemenően egyedi. Ugyan találhatunk még cikkeket, amelyek ugyan ezt mondják el, de érdemes meglesni az oldal alján a szerző nevét: amiket én találtam, azokban mind Nemere István volt jegyezve.

Hamarosan pedig ígérem, hogy érkezem végre egy teljes novellistákra, könyvírókra specializálódott anyaggal.


A bejegyzés trackback címe:

https://mediaihlet.blog.hu/api/trackback/id/tr222157093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása