"Balul sült el egy munkahelyi motivációs tréning Olaszországban: kilencen égették össze talpukat - mezítláb jártak a parázson - annyira, hogy kórházba kellett vinni őket" - írja a hvg.hu. Tovább!

Sokáig ültem ezen a híren, egyrészt azért, mert akkor még nem voltam biztos benne, hogy humor kategóriás írásokat is linkelni akarok-e Nektek, másrészt, mert magam akartam megírni. De aztán rá kellett jönnöm: egy ebből születő írás nem fogja megváltani a világot, viszont tökéletes ujjgyakorlatként szolgálhat, így remekül szolgálja a köz javát. Egy korábbi bejegyzésnél már ajánlottam, hogy párbeszédes formában legyen kivitelezve a dolog, és legfeljebb pár kommentárt engednék meg mellé. Úgy kihívás.

Mint ahogy fent már írtam, magam is megpróbálkoztam vele, de ez a dolog már egy újabb bejegyzést kíván.


A bejegyzés trackback címe:

https://mediaihlet.blog.hu/api/trackback/id/tr762168489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása